Cvičák pod vodou

23.01.2011 12:23

A zrovna v pátek 14. 1. jsem si říkala, že bych mohla jít v sobotu na cvičák (dokud ještě nebude známka z matiky a projde mi to). Už jsem měla i z večera připravené věci, co bych si vzala. Ráno (15. 1.) se probudím, celá natěšená na cvičák a pak mi to dojde. Nechci to říkat, ale díky FaceBook-u, kde jsem viděla fotky z parku mi bylo jasné, že máme cvičák pod vodou. Netrvalo dlouho a odkaz na fotky ze zatopeného kynologického cvičiště byl i na stránkách agility louny. Můžete se na to podívat ZDE, autorkou je Jitka Kržová. Voda se do večera zvedala a také ke mně přicházely další zprávy od jiných lidí. Například v Ústí na tom byli mnohem hůře. U nás zatopila voda celou plochu, ale do kotců, buňky ani hlavní budovy se voda nedostala, naštěstí. Škody jsou tedy minimální.
Včera (22. 1.) mi zahlásila sestra, jak to teď vypadá. Voda už celkem opadla. Silnice zatopená není, ale na cvičáku máme teď kluziště. Můžeme začít vybírat za veřejné bruslení. Každopádně jsem ráda, že letošní povodně dopadly "pouze" takto a ne hůř. Z Loun se na dva dny stala veliká atrakce a zahrádkáři u řeky asi nadávali jak mohli. Ale já taky nadávala, protože můžeme začít trénovat až za hodně dlouho.