Předváděčka v Chomutově

26.09.2010 14:16

Asi před dvěma týdny jsem dostala pozvánku od Evy na předváděčku do agility. Samozřejmě jsem souhlasila, protože na 25. 9. jsem nic naplánovaného neměla a navíc se nám hodí jakékoliv cvičení v cizím prostředí. Včera se to tedy konalo. Nejdříve se mělo odjíždět v půl dvanácté, nakonec se to ale posunulo na půl jedné. Vzala jsem jen Connie, jelikož Vinnie hárá a navíc by tam akorát zmokla. Ano, čtete dobře, protože celý den jenom pršelo. Celé ty asi dvě hodiny jsme tam byli na dešti, teda až na psy, kteří byli schovaní v autech. Lidí na ukázku se tam sešlo docela dost, ale to předbíhám.

V půl jedné jsme tedy dorazily na cvičák, šli jsme naložit překážky. Bralo se toho málo, ale bohatě to stačilo (2 pevné tunely, 3 skočky, kladina, dálka). Já a Terkou jsme jely s Weinertovými. Za půl hodinky jsme byli v Chomutově, kdy postupně ještě dorazil zbytek, i když někteří už tam byli mnohem dřív. Začínalo se poslušností, kde vystupovalo asi 9 psů. Poté následovalo tai chi, které se mi moc líbilo. Předposlední byl výstup obran, kdy scénka nakonec neměla chybu. A perličkou na závěr bylo naše agility. Běhalo celkem 8 psů (4 large, 4 medium) a to na dvou sekvencích. Connie běhala rychle a čistě. Zóny, také zvládla i přes déšť. Lidé tleskali a byl konec. Za vystoupení jsme tam dostali zadarmo klobásy, které jsme všichni snědli a vyrazili domů. S Vinnie jsem se vítala už někdo po páté, takže s časem to vyšlo dobře.  Myslím, že fotila paní Weinertová, takže sem možná časem přidám odkaz. Těším se na nějakou další předváděčku.