Crazy Training

04.11.2010 14:00
  • Název: Crazy training (Ztřeštěný trénink)
  • Datum: 3. 11. 2010 (15:00 - 17:00)
  • Účastníci: Dany (Connie, Vinnie); Káťa (Pupík); Helča (Bonny)
  • Fotky/Videa: Ne

Ve středu jsme opět vyrazily na cvičák. V půl třetí jsme měly sraz s Káťou u mostu. Prošly jsme parkem, kde se psiskouni tradičně proběhli (ale psst!). Na cvičák jsme dorazily přesně ve tři hodiny, pozdravily poslušňáky a vrhly se na přípravu parkuru. To už dorazila Helča a pomohla se stavbou též. Tentokrát jsem vymýšlela z hlavy, ale myslím, že vyšly hezké sekvence. Začínali Smolíci. První sekvence se Kátě s Pupíkem povedla na jedničku, žádné chyby, hezky plynulé. Helča s Bonny ji daly napodruhé, ale jen proto, že Helča pořád nevěří, že mají vysílačky do tunelu. Jinak též krásný běh. S druhou sekvencí už to bylo o něco horší u Káti. Jak jsem řekla: "Ti naši psi jsou strašní závisláci." Pupík prostě nechtěl na tu kladinu, když Káťa nebyla hned vedle něj. Tak jsme problém začaly řešit. Jak, se dozvíte ZDE. Jinak část po kladině už zvládli opět krásně. Helča tento problém řešit nemusela, Bonny to vůbec nevadilo, tak i druhou sekvenci zvládly. Poté jsme všechny překážky zvedly a já si šla pro Vinnie. Tu jsem začala učit, za pomoci holek, kruh a látkový tunel. S kruhem to bylo docela těžké, protože Ví nemohla pochopit, proč by měla skákat, ale myslím, že nakonec se zadařilo a po pár trénincích bude vše klapat. S látkáčem nebyl sebemenší problém. A při příštím tréninku si myslím, že bude stačit opáčko a už ho bude běhat v pohodě sama. No a jako poslední byla na řadě Connie. Opět jsem si vzala lososa a zas to fungovalo. Nevím jestli je to lososem nebo něčím jiným, ovšem z Ku se opět stal Drak, ale s krásnou přesností. Byly to úžasné, rychlé, přesné běhy bez chyby. Opravdu jsem žasla, ale obě sekvence jsme zaběhly napoprvé. Nevěřila jsem svým očím. Pak jsem předala "žezlo" stavitele parkuru Katce a ta nám postavila krásnou 3. sekvenci. Začínala jsem já s Connie a opět krásné. Doopravdy netuším, co se s námi stalo. Zaběhly si to samozřejmě i holky a řekla bych, že na této sekvenci už žádný problém nebyl, i když tunel jsem jim raději otočila, aby se trénink zakončoval něčím jednoduchým. Ještě jsme si potrénovaly houpačku (samotnou) a náběhy do slalomu. Tím trénink skončil a Helča nás svezla domů. Díky moc. Těším se na další trénink, který snad vyjde ve středu 10. 11. 2010.