Trénink s R. Hoštou

30.08.2010 19:00

Když jsem dostala pozvánku na trénink s R. Hoštou, nezaváhala jsem ani na chvilku a opět se přihlásila. Jeho styl mi vyhovuje a navíc, když se to pořádá u nás na cvičáku, tak nevidím nejmenší důvod, proč nejít. V kalendáři jsem 21. 8. také žádnou akci neměla, takže jsem napsala přihlášku a zaplatila zálohu. Vstávala jsem okolo šesté hodiny a začala balit všechny potřebné věci. Samozřejmě na poslední chvíli, jak jinak. Takže nakonec jsme sebou měly: kopačky, vodu, pamlsky, pískací míček, míček na provázku, ledvinku, perník a rohlíky, misku na vodu. Možná ještě něco, ale to už jsem zapomněla. Hlavní bylo, že jsme nic nepostrádaly. A chvilku před osmou hodinou jsem připínala Connie a Vinnie na vodítko. To také umí vymyslet jen někdo jako já. Připla jsem je na jedno vodítko a druhé si nevzala, což se na místě ukázalo jako docela velký problém, který se nakonec podařilo vyřešit, ale jen tak tak. Cesta utíkala docela rychle. Společnost nám dělaly Lucka a Růža. Asi v 8:45 jsme dorazily na cvičák jako druhé. První už tam čekala Káťa s Pupíkem. Za chvilku dorazila Jitka, která odemkla a vybrala penízky. Netrvalo dlouho a trénink začal. Začínat musely jak jinak než pokročilí large, což znamená, naše kategorie. Uvodní parkurek byl hezký. Pokusím se ho aspoň trošku přiblížit na konci tohoto článku s nákresem. Když jsem to naše kategorie doběhala, šl na řadu medium a následně i small. Závodníky na parkuru vystřídali začátečníci, kteří začínali naopak od small. Po doběhnutí se šlo přestavovat. Tentokrát na sekvenci se slalomem. Bližší info na konci článku. Jako před tím, doběhali závodníci nastoupili začátečníci. Poté jsme si dali půl hoďky pauzu. To jsme se zašly s holkama schladit. Zjistila jsem, že Vinnie vodu miluje. Connie ji sice ráda má, ale jenom tak na brouzdání. Tam si chvilku hrály. Půl hodiny uteklo jak voda a šlo se zase běhat. Tentokrát parkury se zónovkami. Byly to už docela těžké sekvence, ale jsem moc ráda, že jsem si je mohla zaběhat. A jako perličku na konec tréninku jsem si s Vinnie zkusila poprvé tunel. Moc děkuju Maky, že mi pomohla. A teď slíbené sekvence a komentáře k nim.